Boonstra-fruit-dokkum-fruitmand-bestellen-werkfruit-fruit-voor-op-het-werk-veel-gestelde-vragen-

Heb je een vraag? Meestal tref je het antwoord op deze pagina. 
Staat je vraag er niet bij? Neem dan gerust contact op met ons klantenservice team.

Vijf vragen die ons het meest gesteld worden.

Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd?
Je bestelling wordt via Packs uitgeleverd, hierdoor is er op voorhand geen levertijd bekend. Je ontvangt een track & trace code om je bestelling te volgen.

Kan ik nog voor levering vandaag bestellen?
Wanneer je jouw bestelling van maandag t/m vrijdag vóór 17.00 uur bestelt, wordt deze de volgende dag al geleverd! Bestel op zaterdag vóór 17.00 uur voor levering op maandag. Natuurlijk kan je een latere bezorgdatum kiezen. Leveren op de dag van bestellen is niet mogelijk.

Hoe kan ik betalen?

  • iDEAL: alle Nederlandse banken
  • Creditcard: MasterCard, Visa en Amex
  • PayPal

Hoe gebruik in mijn kortingcode?
In stap 3 van het bestelproces vind je de knop “korting toevoegen”. Hier kan je de code invullen en deze wordt direct verrekend in je winkelmandje.

Hoe plaats ik een bestelling?
Op deze pagina geven wij je uitleg

Bestellen

Kan ik nog voor levering vandaag bestellen?
Wanneer je jouw bestelling van maandag t/m vrijdag vóór 17.00 uur bestelt, wordt deze de volgende dag al geleverd! Bestel op zaterdag vóór 17.00 uur voor levering op maandag. Natuurlijk kan je een latere bezorgdatum kiezen. Leveren op de dag van bestellen is niet mogelijk.

Hoe plaats ik een bestelling?
Op deze pagina geven wij je uitleg.

Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?
Je kunt je eigen wachtwoord wijzigen via “Mijn Account”. Klik rechtsbovenin op je naam om jouw accountgegevens te bekijken. Klik op “Mijn informatie” om jouw wachtwoord te wijzigen. Wij kunnen je wachtwoord helaas niet voor je wijzigen.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?
Klik bij het inloggen na het invoeren van je e-mailadres op “wachtwoord vergeten”. Je ontvangt een e-mail voor het aanmaken van een nieuw wachtwoord. Hier kun je direct mee inloggen. Wij kunnen je wachtwoord helaas niet voor je wijzigen.

Kan ik telefonisch bestellen?
Omdat je ook direct een online betaling doet tijdens jouw bestelling is het niet mogelijk om de bestelling telefonisch aan ons door te geven.

Krijg ik een bevestiging?
Ja. Zodra je jouw bestelling hebt afgerond, krijg je direct een automatische emailbevestiging van ons. Hierin kun je de bestelling nakijken.

Bezorgen

Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd?
Je bestelling wordt geleverd door Packs. Je ontvangt een track & trace code om je bestelling te volgen.

Wat als de ontvanger niet thuis is?
Als de ontvanger niet thuis is bij aflevering, zijn er verschillende mogelijkheden:

Onze chauffeur neemt het pakket mee terug en probeert het de volgende bezorgdag opnieuw.
De chauffeur geeft het pakket af bij een van de buren.

Wat zijn de bezorgkosten? De bezorgkosten zijn € 6,95 voor bezorging in een straal van 20km rondom Dokkum

Bezorgen jullie in het buitenland?
Op dit moment leveren wij fruit alleen in een straal van 20KM rondom Dokkum

Welke dagen bezorgen jullie? Wij bezorgen 5 dagen per week, van maandag t/m vrijdag.

Kan ik bezorgen in een ziekenhuis, hotel of camping? Ja, dat kan. Het is belangrijk om zoveel mogelijk informatie te verstrekken, zoals afdeling, kamernummer, (meisjes)naam, standplaats, etc. Ook een mobiel telefoonnummer van de ontvanger kan handig zijn om de bestelling op de juiste plaats te krijgen.

Wijzigen & annuleren

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Je kunt je bestelling wijzigen, zolang deze nog niet in behandeling is genomen. Neem zo snel mogelijk contact op met de klantenservice.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Je kunt je bestelling annuleren, zolang deze nog niet in behandeling is genomen. Neem zo snel mogelijk contact op met de

Betalen

Hoe kan ik betalen?
iDEAL: alle Nederlandse banken
Creditcard: MasterCard, VISA en Amex
Paypal

Hoe gebruik ik mijn kortingscode?
In stap 3 van het bestelproces vind je de knop “korting toevoegen”. Hier kun je de code invullen en deze wordt direct verrekend in je winkelmandje.

Kan ik veilig betalen?
Ja, je kunt veilig afrekenen. Alle betalingen vinden plaats in een beveiligde omgeving via onze betaalprovider.

Kan ik achteraf betalen?
Nee, het is bij ons helaas niet mogelijk om achteraf te betalen.